tisdag 18 maj 2010

Vilket äventyr


Nu är jag hemma igen efter 12 dagar på resande fot till de stora städerna Stockholm och Göteborg. Vilket äventyr. Lustigt är det att känna sig hemma och kunna bo var som helst utan att längta till något annat som tex denna härliga lägenhet jag sitter i nu i centralaste Lund.


Jag delade vandrarhemsrum med Kyllike i Stockholm när vi och ca 50 andra gick Access Level 2 & 3 under 4 dagar. Jag hade längtat så efter detta och det var härligt så mycket nytt och så befriande. Hur blir det bättre än så?


Jag hann även med 2 barsbehandlinngar innan jag konkade min enorma och tunga resväska till stationen och tåget mot Göteborg. Johny anslöt -vi skulle ju kombinera njutning och kurs denna helg. Så vi höll Barskurs uppdelat och tillsammans, bodde på 20 våningen i Gothia Tower och käkade på lyxrestaurangen Kometen som vunnit plats i Michelin guiden.


Det var ett underbart gäng som gick Bars kurs och vi hade jätteskoj när vi fortsatte med Access Foundation & Level One. Kursdeltagarna kände sig flera kilo lättare och helt annorlunda när vi avslutade och längtade ut i sina liv för att använda alla sina nya insikter och redskap. Vad mer är möjligt?


Kolla in Dain Heer och Gary Douglas här...http://www.audioacrobat.com/playv/WM8LZfpx


Nu är jag hemma och lite ledig?!? på förmiddagen och livet puttrar på som vanligt med en massa möten och behandlingar och veckan avslutas med Barsutbildning i Trelleborg på lördag och i Lund på söndag samtidigt som det är Lundakarneval. Vad är de oändliga möjligheterna?


Så vill du vara med på BARSUTBILDNING i Trelleborg den 22 maj hela dagen så anmäl dig här: http://www.accessconsciousness.com/class_details.asp?cid=9603


Eller på BARSUTBILDNING i Lund den 23 maj så anmäl dig här: http://www.accessconsciousness.com/class_details.asp?cid=9449


Nu är det dags att packa upp och äta frukost... Seee you some day!

1 kommentar:

Anonym sa...

välkommen hem önskar din mor