onsdag 5 maj 2010

En stolt mor


Att blogga alltså, ja det verkar inte vara något som jag ska prioritera mina krafter på. den 30 april var det 2 års dagen av den bloggen och jag funderade kraftigt på att släppa bloggandet...


Så mycket händer och jag lever det liv jag drömmer om. Hur blir det bättre än så? Det finns så mycket jag gör och vill göra som jag inte hinner. Jag väljer att sprida medvetenhet på jorden på det sätt jag känner till. Genom att vara jag! Oavsett om jag håller en eller flera kurser inom Access Consciousness eller pratar med kassörskan på Hemköp eller killen i Fiskbilen.


Min älskade unge är i Japan och det är kanske alltid som hon tänker sig men hur ofta är livet det? Skapar du det liv du önskar? Läs gärna på dotterns underhållande blogg


Är du förälder så förstår du kanske hur gärna man önskar inspirera sina barn att vara sig själv och följa sitt hjärta. Hur svårt det än kan vara. Jag arbetar som coach och med medvetenhet - ändå är det inte lätt alltid att coacha nära och kära. Även om det för det mesta går ganska bra så känns det ibland som att balansera på en tunn lina.
Jag har en underbar man i mitt liv som jag är så tacksam för som stöttar och bidrar på alla sätt till mitt verkande och varande. Jag bidrar tillbaka och är oerhört tacksam för att du finns i mitt liv Johny. Tack!!


Som vanligt sitter jag vid min dator och har en massa ogjort. Jag studsar till glad -80 tals musik och är så tacksam för att vara jag idag. Att få vara ett bidrag till de medmänniskor jag möter och har omkring mig. Jag är uppfylld av glädje och tacksamhet. Hur blir det bättre än så här?


På fredag är vi ett gäng skåningar (ja från hela landet) som som tar till Stockholm för att öka vår medvetenhet och inspireras av Gary Douglas grundaren av Access Consciousness från USA i 5 dagar. Tack för alla möjligheter jag lyckas skapa och att jag får leva här.


Soliga hälsningar till jag hittar in här igen och på återseende....

Inga kommentarer: