tisdag 29 juni 2010

Sommar sommar sommar


Inte blir det bloggat längre när inspirationen inte längre finns där att skriva om mitt härliga liv även om det är just HÄRLIGT.


Inga inneboende studenter, kurser fulla med deltagare och jag utvecklas och blir medveten om allt omkring mig och mig själv på ett otroligt sätt. Vad är de oändliga möjligheterna?


Förra veckan blev jag bjuden till Skottland och Edinburg av en underbar man, jag åt gott och njöt för fullt och hade mitt livs största skoskav på båda fötterna. Jag blev även ägare till 3 par nya skor som alla mer eller mindre försökte underlätta skoskavet med tillsammans med 2 paket Compeed plåster. Hur blir det bättre än så?


Vi besökte en massa ställen, vandrade omkring i oändliga timmar, lyssnade på musik och hade det alldeles, alldeles underbart.


Idag är jag min andra dag i Tomelilla och njuter av min mammas omtänksamhet och blir mycket fint uppassad. Vi tog en tur till Ystad med tåget och fikade på det anrika cafet Bäckahästen och shoppade lite i det underbara varma och soliga sommarvädret.


På fredag är det BARS utbildning i Lund som följs av Foundation och Level One. Totalt 5 häftiga dagar. Vad är de oändliga möjligheterna att DU ska välja att komma med? Undrar du vad det är så kolla hr när Dain Heer beskriver det på sitt charmiga sätt. Dain Heer som kommer till Malmö i juli (10-13) för att hålla Access Level 2&3 är en mycket karismatisk person. Kolla HÄR!


På svenska hittar du mer info här http://www.accessconsciousness.nu/.


Solskenshälsningar till er alla!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Att ni inom Access börjar säga/skriva "Vilka är de oändliga möjligheterna" istället! (vilket det heter på svenska) :o)

Kram på dig Eva!