tisdag 1 mars 2011

En grå himmel


En fantastisk tisdag om du frågar mig.


Varmare ute märkte jag då jag sprang ner och köpte en Latte Machiatto på Espresso House.


Världen är full av "goa" människor. På facebook, inneboende i min lägenhet, på Espresso House - ja vart jag än kommer.


Jag fixar och trixar inför min resa till Göteborg som kombineras med Felicias flytt från Berlin. Så jag packar för tillbakaflyttning, mys med dottern och en vecka full med föredrag och kurser. Veckan avslutas med föredrag i Ängelholm. OM? Bars och Access Consciousness! Hur blir det bättre än så?


I helgen som gick hade jag en underbar Barskurs. 6 fina deltagare och fantastiska möten. Jag är så tacksam! Idag är det första mars och vissa säger att dte är vår i kalendern. I Bulgarien så tar man på ett tygarmband (som jag nu fått av Mariya) och har det på sig till man ser ett blommand träd eller en stork. Undrar om jag kommer att se en stork?


Jag har en inneboende som varit i Italien en vecka och då har det varit det ganska tomt i lägenheten även om jag i stort sett haft besök varenda kväll som jag inte varit borta. I söndags var jag iväg på ett Barsbyte hemma hos Shannon och Jesper. Mysigt att möta andra access vänner. Alla (nästan) var magiskt laddade av Facilitators utbildningen som var i Rom förra veckan. Härligt!


Min inneboende från Iran som skulle flytta in 1 mars fick förhinder i tiden och det är kanske inte helt aktuellt eftersom hon vill/kan flytta in tidigast 1 maj. Så vi får se vad jag väljer. Just nu väljer jag att leva utanför lådan och generera stora kurser och ett fantastiskt flöde. Vilket möjligt samarbete kan jag ha av min kära vän Bengt som är nybliven Access facilitator och gärna och lätt byter Bars med mig? Vi funderar på att hålla kurser tillsammans. Vad mer är möjligt?

I april ska jag hålla Access Foundation och Level One med en annan nybakad Access facilitator i Bergsjö. Norr om Hudiksvall. Det föddes ett rejält gäng nya facilitators i Rom. Underbart! Hur blir det bättre än så? I helgen blir det Bars, Foundation och Level One med flera strax färdiga facilitators i Göteborg. Vad ska till för att Access Consciousness, Bars och högre medvetenhet sprids ännu snabbare i Sverige och Världen?


Jag har så många fina människor i mitt liv och är så oerhört tacksam för att jag lever här idag! Mitt liv är ett äventyr, jag andas, jag skrattar och jag finns! Vilka är de oändliga möjligheterna?
Nu är mamma på väg hit för en mysstund efter hennes läkarbesök där hon röntgat sin besvärliga höft. Vi får se vad de vill hitta på med henne. Jag har använt min Amwand/Amega healingstav på henne kanske har det gjort någon verkan?
Vad kan jag mer vara? Vad kan jag mer skapa? Vilken glädje och tacksamhet är möjlig?
Tack för DU!

Inga kommentarer: