onsdag 25 maj 2011

Nyaste nytt!

Hinner du njuta av våren och denna minut?

Jag tar hand om mig och min kropp. Vilken vecka jag haft med en Coaching session med Shannon O´Hara, MTVSS, mängder av Bars, Detox fotbad, Akupunktur, Sacro cranial behandling samt en helt magisk Raindrop oljemassage. WOW! Vilket vårstädande och uppbyggande inför framtiden.

Hur tar du hand om dig och din kropp och hur mycket njuter du av att vara levande just i denna minut?

Min kropp jublar, allt blir enklare och utrymmet i mitt Universum växer och växer. Precis som när jag går Access kurser eller för den delen håller Access kurser. Jag expanderar min verklighet. Access Consciousness betyder ju just det – att få tillgång till och öka medvetenheten. Att njuta av att leva här och nu i denna gudomliga kropp. Känna tacksamhet och glädje.

Bars ja har du provat Bars detta fantastiskt enkla verktyget som alla kan lära sig på en dag och som skänker så många människor över hela världen lätthet och glädje idag.

Varför inte boka in en Barssession redan idag?

Bars? Som frigör spänningar och fastlåsta tankemönster från kroppen och allt blir lättare både psykiskt och fysiskt. En skön kroppsbehandling där ditt huvud berörs med lätthet. Bars tillsammans med alla verbala processer bidrar till ett fantastiskt mycket glädjerikare liv om du väljer det!

Frågan kom till mig och känns väldigt aktuell just nu…

Vem är du när du inte är dig själv?

Din mamma, din pappa, din partner eller vem?

Och hur kommer det sig att vi hellre och lättare har någon annans verklighet än vår egen? Att vi knappt ens vet vem vi är och vad som är vår verklighet?

Så nästa Barskurs i Lund är den 29 maj och den 30 juni, samt i Stockholm den 9 juni. Access Foundation och Level One i Stockholm den 10-13 juni och i Lund den 1-4 juli i Lund. Läs mer på www.accessconsciousness.nu eller maila mig för mer info.

Shannon O´Hara har efter det framgångsrika introt på Friskhuset Levarp.nu inplanerat en 6 veckors ” TALK TO THE ENTITIES” kurs i Lund den 1/6, 8/6, 15/6, 22/6,29/6 och den 6/7 kl 18.30-20.30. Du kommer till Lund eller är med via telefon (teleclass) och alla kursdeltagare får inspelningar från klasstillfällena. Maila mig för mer info.

Vladica Djordjevic kommer till Friskhuset Levarp i Lund och håller en utbildning i hur du gör en NATURLIG ANSIKTSLYFTNING. Denna används redan idag framgångsrikt av terapeuter. Du behöver ha genomgått en Barskurs för att delta den 21 juni kl 16.00-22.00. Maila mig för ytterligare info.

Varmt välkommen att höra av dig med frågor eller annat!

Hela livet kommer till mig med glädje, lätthet och härlighet!

Eva Ardenmark

Certified Access facilitator

Certified Coach, Reconnective healer, Frigörande Dansinspiratör

Inga kommentarer: