onsdag 4 maj 2011

Maj sköna maj

Tiden springer. Jag jobbar med Reconnective Healing och Personlig Reconnection med så tacksamma medvetna fantastiska människor. Jag varvar det med personliga Barsbyten med goa människor ja vänner och så håller jag kurser över hela landet. Access Consciousness Access Bars detta otroligt uppskattade självhelande verktyget. Så himla enkelt och så attans bidragande till glädje harmoni och medvetenhet. Så mer ACCESS BARS åt folket!!!


På söndag är nästa Barskurs i Lund och det finns platser kvar för nyfiken du...


På måndag är det Barsbyte och alla är välkomna... Ja ring om du vill komma med på Barskurs eller Barsbyte 0734-161277. Varmt välkommen!


Tacksamhet uppfyller min värld så tacksam över att vara här och få mötas, mötas igen och åter mötas....


Access Foundation och Level One i Lund var det underbart kul att facilitera mer glädje mer medvetenhet till så många glada medvetna människor. Tack för att jag lever!

Inga kommentarer: