söndag 16 januari 2011

301 inlägg


Ja det finns mycket att räkna i livet som inlägg i denna blogg, antal barsbyten på en vecka, antalet vänner på facebook, pojkvänner osv... ja det finns oändliga sätt att kolla på minnen och det som varit, struktur och form allt för att förflytta sig från det som är. Jag är... är jag allt jag tror och bestämt om mig själv eller är jag mina tankar och känslor? Ja vad har jag valt att identifiera mig med i mitt liv i detta nu?

Vilka ytterligare möjligheter finns det att välja på här?

Är jag familjens udda fågel, är jag ensam, är familjen viktig? Vad tycker du? Som jag ser det så är vi det vi väljer och om jag väljer att se mig själv som osedd av min familj så blir detta mycket tydligare då flertalet av alla människor nog har sig själv som huvudperson i sitt eget liv, sin egen film. Så vilken roll har du utsett till din - i din film där du är huvudrollsinnehavare? Du är ju även regissör. Så hur ter sig ditt liv? Som du önskar eller som du inte önskar? Vilka är de oändliga möjligheterna?

Denna helg går i fikandets tecken. Mycket prat om horoskop har det blivit. Barsbyte med Bengt, Maggi denna veckan och Villemo kommer ikväll för fika och Barsbyte. Innan dess tog jag en fika med Maja som alldeles strax reser till Indien i 3 veckor. Något som just nu inte alls lockar mig. Klockan 14.30 ska Mia komma och nästa inbokade fikamöte tar plats.

Igår tog jag en fika hos min syster och kollade in massvis av inköpta reafynd hon gjort, sorterade leksaker, umgicks med min 3 snart 4 åriga systerdotter som mest ville kolla tv. Sedan drog jag till Malmö och besökte min något sjuka (förkylning) och mycket goda vän Cina.

Jag bär ständigt och jämt med mig min pendel från Amega som stöttar min kropp, kroppens energifält och mitt varande på ett fenomenalt sätt. Läker ut och städar kroppen på natten med sin nollpunktenergi. Hör av dig till mig om du vill höra med och prova. Så himla stark och stöttande och jag är så tacksam över att jag valt att ta in dessa produkter i mitt liv. Kolla mer på www.eamega.com/levarp eller den svenska hemsidan www.quantumamegasupport.se. Snart ska jag arrangera visningar i både Lund och Göteborg. Så hör bara av dig om du vill vara med på 0734-161277.

På återseende!

Inga kommentarer: