torsdag 13 januari 2011

Nytt år!!!

Tretton dagar sedan sist oj vad konstigt. Allt och inget händer. Om 5 minuter kommer Kyllike och vi ska ta en fika innan förhandsvisningen av "Love and other Drugs" kl 18.00. Dessutom blev jag nu tillfrågad av en nybliven manlig vän på Facebook om jag ville gå på premiären på musikalen på Slagthuset i Malmö om jag vill och så var jag redan uppbokad på annat. Jag som har en sådan tom almenacka... Hur blir det bättre än så?

Felicia skulle kommit hem igår på besök från Berlin och råkade boka fel onsdag så hon kommer hem nästa onsdag. Som det kan bli. Mamma och Per kom i alla fall hem efter 2 månaders runtresa i Indien. Härligt då kanske Felicia och jag kan besöka dem nästa vecka.

Nyårsafton var riktigt trevlig med god mat, dricka och dans. Härliga människor och en härlig aktivitet så här årets sista dag. Jag åt oxfilé för första gången på minst 10 år och såg på raketerna själv med discojockyn (hur nu det stavas) i en stor balsal. Fantastiskt annorlunda och ganska fantastiskt. Vad mer är möjligt?

Under helgen som gick i 4 dagar höll jag en härlig Access Foundation och Level One som förändrade min och deltagarnas verklighet. Jag är så tacksam att jag väljer att facilitera dessa kurser.

En annorlunda Barskurs med en hel del av Access Foundation i sig när jag höll den den 2 januari. Det är kursdeltagarna som ställer frågor och styr nivån. Hur blir det bättre än så?

Nu är det dags att gå...

På återseende!

Inga kommentarer: