tisdag 25 januari 2011

Nya datorn








Första blogginlägget från den nya datorn. Dottern var hemma i helgen och dömde ut min käraste trotjänare. Så vi tog en sväng till Nova och Mediamarkt och där hade de min nya "kärlek" en 15,6 tum HP i bronze. Jag tyckte först den var rosa eftersom den reflekterades i min röda jacka. Hur blir det bättre än så?




Så i flera dagar har jag med god hjälp av dottern lyckats flytta över det mesta och nu bara min mailhistorik kvar. Jag har styrt in mailbrevlådorna till nya datorn idag Puh! Inte helt lätt i uppgraderad outlook och med ny internetleverantör som jag skaffat i januari. Imponerande så teknisk jag kan vara ibland.



Igår var 4 män och 4 kvinnor hemma hos mig och vi hade ett jättemysigt Barsbyte på måndagkvällen. Både nya och gamla vänner vänner och Access människor. Jag hade min första Reconnection i år. Det har blivit mycket mindre Reconnective healing i mitt liv sedan jag blev Access facilitator. Jag gör jättegärna Reconnective healings och Personliga Reconnections kolla själv på http://www.reconnective.se/. En mysig fika med min nya Anna vän hanns oxå med denna vilodag.




Förra veckan lärde jag känna en ny Johny, Rier och Ann. Fina möten. På Barskursen i söndag några fler och nya Barsgivare. Jag har både fikat och gått på bio med Mia och det i Lund för ovanlighetens skull. Hur blir det bättre än så? Att ha Felicia på besök var mysigt och snart flyttar hon tillbaka till Göteborg från Berlin.



Så har jag återigen lagt in ett rum för uthyrning då min spanska hyresgäst vill flytta snarast. Vi var överens om att det inte fungerade för mig att hon hade en massa olika övernattningsgäster under våren och att inte ha det fungerade inte för henne. Så lite besviken är jag som tycker det fungerar så bra just nu. Så vad spännande nytt ska nu kliva in i mitt liv?

Inga kommentarer: