lördag 5 februari 2011

Puben igår

Fredag omgärdad av trevliga, glad kärleksfulla män. Hur blir det bättre än så?

Först bytte jag Bars med Erik i många timmar, varvat med fika. Senare vid ärende på stan så mötte jag eftersökta vännen Kyllike och vi tog en efterlängtad fika. Kaffe och torr kaka som uppvägdes av det mysiga sällskapet. Väl hemma med min dator igen och massvis att göra så blir jag medbjuden till puben av 2 medvetna män. Lite öl och snacks sedan filmen "The tourist" med Bengt. Hur blir det bättre än så?

Det går trögt med bloggandet och lite annat. Så vad ska till för mer aktion i mitt liv?

Jag har börjat leka med aktier och har en hel del att lära. Kul att köpa ett öres aktier i mängder och se var det bär vägen. Här behöver jag utbilda mig mer. Vilka är de oändliga möjligheterna?

Jag har sett filmen Änglagård 3 på bio. Härligt med de fantastiska personligheterna och det vackra landskapsskildringarna ja filmningen och bilderna gladde mig så!

Idag gör jag inte många knop. Kollar film och har gett håret en ny färg. Hur blir det bättre än så?

Inga kommentarer: