lördag 16 april 2011

Astrologi och frekvenshöjningar



Jag har undrat vad som händer med min kropp. Jag låter den vara precis som den är. Plötsligt är det inte längre tillräckligt. Jag har haft förkylningsliknande symtom i över en vecka. Riltigt illa emellanåt. Tur vi var 2 som höll de fantastiska kurserna Access Foundation & Level One i Bergsjöså jag kunde gå ifrån ibland och regelbundet framåt eftermiddagarna. Väl hemma igen efter min Norrlandsturne så överlevde symtomen i kroppen tom ett munsår tittade fram och minns inte vilket år det hände sist.



Så efter en Astrologi kväll hos Maja med Maggi och Bosse samt Bengt som astrolog så var det en tröttsam natt med en huvudvärksnatt som hette duga. Jag frågade kroppen vad den önskade, vad den berättade och gick in i smärtan om och om igen. Märkligt att det kan vara så svårt att sova med en kropp i obalans och med starka utrensningssymtom? Var det getostpajen, vinet eller de många koppar kaffe som blev droppen?


_______________________________________________




Ja det var 10 dagars utrensning i något många skulle kalla förkylning. Tur man har helande vänner som gärna bidrar till min kropps välfärd och mitt välmående!! Young Livings rosenolja bidrar också nu när kroppen säger högre frekvens tack!



Hur blir det bättre än så här?



Inga kommentarer: