fredag 31 december 2010

Med glädje!

Så går jag in i det nya 2011. Det känns som något efterlängtat. Hur annorlunda kommer nästa år, som inte kommer att bli något annat år likt, att BLI?

Jag fick tag i en nyårsbiljett till Grand Hotell Lounge i Lund även om det varit slutsålt sedan flera veckor. Bubbeldricka, 3 trerätters middag med tillhörande dryck. Kl 19 ska jag uppsnidad vara där och fira nyår med 11 främmande människor från CiP. Andra människor som är öppna för nya möten tom på nyårsafton precis som jag. Vilka är de oändliga möjligheterna?

Denna sista dag har jag fikat med Bengt (precis som igår fast idag bjöd han på fikat) igår bytte vi Bars och idag fikade vi på ett annat fik. Hur blir det bättre än så?


Jag har återlämnat felköpta julklappar. Fått pengar tillbaka som jag handlade upp frukt och godis för, till Barsbytet och Barskursen som är i helgen. Mysigt att stå som värd för ett Barsbyte årets första dag. How did I get so lucky?

Jag har skickat årets sista nyhetsbrev och avslutat mycket ogjort årets sista dagar. Det känns jättebra! Nu springer tiden och jag ska byta om inför kvällens fest. Jag behöver gå hemifrån om 30 minuter. Oj vad tiden springer...

Det bästa nya året önskar jag DIG! Vilka är de oändliga möjligheterna att 2011 infriar alla dina drömmar massvis av glädje och äventyr och harmoni?

Skål!

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: