tisdag 5 april 2011

Bars Access Bars


Barsklasser var och varannan vecka utspritt över hela Sverige. Barskurs i Ängelholm i söndags. Med deltagare från Ängelholm, Helsingborg och Ystad. De första Barsgivarna i Ystad. Förra veckan hade jag en Barskurs i Lund med 10 deltagare. Fantastiskt häftigt. Denna tacksamhet och lätthet som uppstår i människor som lär sig Access Bars och upplever att ta emot Barsbehandling.


En kort introduktion till BARS HÄR!


Ett Barsbyte igår med 18 deltagare. Så många skratt, så många samtal, så mycket lung och stillhet varvat med glädje. Alldeles nybakade barsgivare varvat med en massa facilitators och erfaret Access folk i en härlig mix. Tänk att mitt hem kan rymma minst 20 barbyten samtidigt med lite ommöblering. Vad mer är möjligt? Det börjar bli dags att köpa fler massagebänkar det räcker inte med 3 längre. Hur blir det bättre än så?


Idag har jag varit på utbildning i Bloggmarknadsföring och har en del pillerjobb med mina hemsidor att göra nu. Att lägga till på att göra listan. Bilen har fått på sig sommardäcken med de snygga fälgarna och en rejäl biltvätt. Så snygg den blev min praktiska sparbössa.


Jag har varit i Malmö och hämtat massvis med nytt upptryckt kursmaterial. Nu finns den fantastiska Barsmanualen på svenska något som efterlängtats av många. Det var premiär med denna i Ängelholm något ganska och samtidigt jättekul.


Idag är jag lite trött, halsen killar och näsan känns tråkig och jag vilar fast jag borde packa och skriva nyhetsbrev -då hela dagen imorgon består av olika och mängder av möten. Jag bloggar i alla fall idag. På torsdag morgon ska jag 7.29 till Norrland närmare bestämt till Bergsjö och hålla Access Foundation & Level One tillsammans med Lena Sandelius. Hur blir det bättre än så?


Imorgon har jag blivit utbjuden på middag på kvällen för att berätta om Bars och Frigörande Dans för en man som verkar mycket trevlig. Hur blir det bättre än så?


Tack för att jag lever mitt liv som just nu är oerhört trevligt och innehållsrikt. Vad mer är möjligt?




Inga kommentarer: