torsdag 7 april 2011

Bergsjö nästa

Sitter på bussen mellan Hudiksvall och Bergsjö. Jag har klarat av både att åka baklänges i mer än 7 timmar på X2000 (lätt illamående) och hinna med mina 2 anslutningsförbindelser trots att båda X2000 tågen varit försenade och kort mellantid mellan bytena. Nu börjar jag dock närma mig dagens resmål Bergsjö. Jag fick ett sms att middag väntar. Lyxigt!



Här är snö varvat med lite barmark. Min förkylning plågar mig lite och nu börjar tröttheten komma efter svårigheterna att sova i natt.



Jag har köpt en symaskin på tradera åt dottern som kanske inte var det smartaste jag gjort. Jag får se om det blir en symaskin, pengarna tillbaka eller en polisanmälan. Vilka är de oändliga möjligheterna?



Imorgon börjar den fantastiska Access Foundation & Level One i Bergsjö. Jag vet inte ens vilken fråga jag ska ställa. Vad är??? Vilka??? Hur blir det bättre än så här? Kuligt kommer vi att ha i alla fall.



Det var länge sedan jag var uppe i norra Sverige och höll kurs. Vad ska till för mer sådana kurser?



Tjingeling så länge!

Inga kommentarer: