tisdag 13 april 2010

Japan


Imorse tog jag mig en bit på väg till Japan i alla fall till Kastrup. Felicia kom längre och sover nog på planet mellan Frankfurt och Peking nu. Jag sitter och slappar framför datorn såg precis Medium och har tänkt blogga idag och i flera dagar så nu är det dags.


En tidig morgon blev det och första fikat idag på Kastrup med Felicia innan hon gav sig av och nu dröjer det till nästa gång om de 3 månader som hon ska vara iväg. Väl hemma igen efter att ha turat till Danmark så hämtade jag mina Accessböcker på posten som jag väntat på. Sedan snickrade jag ihop posters om mina Barsutbildningar i Lund och spred över stan. Det är nu på lördag och den 30/4 följt av den 23/5 och 5/6. Hur blir det bättre än så?


Maja och jag tog en kaffe på Patisseriet mitt på dagen och sedan var jag kontaktperson innan jag cyklade till gymet. Det var över en vecka sedan nu. Hur blir det bättre än så?


Min studenter har sagt upp sig och en flyttar den 1 maj, jag längtar dit då vi inte riktigt fördrar varandra i nuläget. Den andra flyttar den 15 juni och jag hade 1 intressent så vi får se om jag hyr ut igen i sommar i så fall blir det bara till 1 student så här blir lite lugnare. Det finns intresse av att byta till sig min lägenhet med. Vad är de oändliga möjligheterna?


Barsintresset ökar i världen och nu finns de första Barsgivarna i Norrköping och Linköping. Ett underbart äventyr att resa dit och nu är intresset ännu större där. Vad och när är nästa fråga? Jag vill hålla utbildning i Ystad, Trelleborg och på en massa ställen till. Vad är de oändliga möjligheterna? På tågresan hem efter barsutbildningen så var jag hög av joy, bliss & gratitude.


Söndagen pysslade jag och Felicia inför hennes resa och så for vi hem till min bror Joakim och presentade honom och brorsonen Zeth som båda fyllt år utan presentats...


I måndags var det en massa pyssel och Felicia och jag avslutade dagen med att se Astrid i Underlandet i 3D. Inget speciellt tyckte jag det var. Vad mer är möjligt.....

Inga kommentarer: