fredag 9 april 2010

Kolmården?


Här ligger jag på en behandlingsbänk i ett fantastiskt hus med utsikt över vattnet från där jag är i typ Getå tror jag det heter i alla fall 4 mil från Norrköping och granne med Kolmården. Alexandra som bjudit upp mig att hålla Barsutbildning i Norrköping har ganska nyss gjort mina Bars och gett sig iväg till sin atelje för att skapa lite innan vi ska till Norrköping och jag ska hålla en workshop om ökat flöde mer glädje och pengar...

Anmälningar ramlar in och det ska bli jätteskoj. Hur blir det bättre än så här? Imorgon är det Norrköpings första Barsutbildning och vad ska till för fler sådana? Alex funderar på att bli Barsfacilitator. Hur blir det bättre än så? Det är så otroligt härligt att sprida medvetenhet... Tacksam för alla möten. Vad är de oändliga möjligheterna?

Vad ska jag hitta på nu då? Oändliga möjligheter har jag med en dator och mobilt bredband. Just i dessa 10 sekunder blev det blogga som valdes efter lite gratulationer över Facebook. Så jag tror jag ska förbereda inför Barskursen imorgon och snart göra en sen lunch till oss och min hungriga mage innan vi drar till Norrköping och inspirerar till ökat flöde...

Hej svejs!

Inga kommentarer: