onsdag 7 april 2010

Tacksamhet!


Livet är så varierande och inte speciellt förutsägbart. Solen strålar, Bilen har fått sommardäck, Felicia är lite friskare. Igår besökte vi 2 Frida, Astrid och Inez. Min syster Magdalena gjorde samma sak så vi var många flickor som provade Fridas avlagda och snygga kläder. Det blev varsin stor papperskasse till Magdalena och Felicia. Själv fick jag 2 nya jackor och lite blusar.




Underbart att gosa med lilla Inez som snart är 7 månader. Hur blir det bättre än så? Vi stannade alldeles för länge så Felicia blev helt utschasad och vi hann få både fika och äta kvällsmat.


Imorgon bitti bär det iväg till Norrköping och allt ogjort ligger i en salig röra på mitt skrivbord. Gymet kallar på mig idag är det dag 3 av oändligt många. Jag var uppe tidigt i morse för sko om bilen. Sedan köpte jag bullar till frukost och Kyllike kom och fikade med mig och Felicia innan vi bytte Bars. Vi hann med en fika i solen på Waynes innan vi skildes åt. Nu ska jag bruka allvar här lite innan jag tar till gymet. Ska också hämta diplom och manualer på Lexis med innan det är kväll.

Vad ska till för att jag ska skicka nyhetsbrev och göra klart redovisningen idag. Snart dags att deklarera... Vad är de oändliga möjligheterna?


Inga kommentarer: