fredag 25 juli 2008

Jag vann...


Jag var på mingel efter en hel dag i Helsingör med min vän Mia. Efter att ha åkt tåg och båt shoppat på Tiger - där varje tia är nästan 13 kronor nu. Gjorde jag några fynd som inte fanns på svenska Tiger i Lund? Nej, men det är ju alltid kul att handla.


Efter kontinenten och Sundets pärla var det dags för mingel Vår tids mat med plockmat, vin och en massa folk som fick lyssna på marknadsföring och utlottning av flera böcker och en kursdag "Gör din röst hörd och ta plats" som JAG vann med lite hjälp av min vän Mia. Hon lånade ett av mina visitkort och la det i korgen med sitt eget namn och deklarerade att hon inte ville vinna workshopen precis som jag inte ville vinna kokboken och så läste de upp mitt namn och missade Mias så jag svarade förvånat JA. Så den 7 september är det dags för mig att gå. Så när jag gick hem var jag hög av vinet och glädje över livet. Detta är nog något som gynnar mig mycket och följer min livsplan.

Inga kommentarer: