lördag 26 juli 2008

Frigörande Dans och nya skivor



Nu tar det form 5 intresserade av dansen och jag har 12 -16 platser. I september sista söndagen är den första av 8 söndagstillfällen mellan kl. 14-16.00 då rör vi våra kroppar kärleksfullt för att komma i bättre kontakt med moder jord och vårt inre universum. Läs mer om dansen på: min hemsida. I alla fall - idag på Södra Esplanaden i Lund hittade jag en hel hög med skivor sådär 17 st till min växande samling. Mycket varierad musik och jag ser verkligen fram emot dansen som startar upp i september.


Syster Frida med lilla dottern Astrid är i Dalby och vill träffas idag så vi fyndade även en kul kryptunnel till charmtrollet när och var vi nu ska träffas igen. Ev kommer de in till stan eller så tar vi ut till Dalby -vårt gamla hem som jag inte besökt många gånger sedan emigrationen förra året i oktober. Exet bor kvar och jag är inte så sugen på att mötas... Livet går ju vidare och det finns inget kvar där för mig längre. Allt är ju här och jag är så glad för mitt nya liv!
Se så glad det lilla trollet blev för sin nya leksak.

Inga kommentarer: