fredag 23 maj 2008

Fredag och sommaren är här!


Nu tror jag inte på någon återvändo. Sol och värme, stan är full av flanörer. Fikaställen överallt med uteserveringar och sollapande kaffedrickare på trottoarer och torg vart jag går. Lund myllrar och jag älskar min nya hemstad. Vi har snart bott tillsammans i hela 8 månader och jag stormtrivs med mitt nya liv i denna stad med många ungdomar men framförallt människor i alla åldrar och variationer.

Studenten närmar sig och Dottern och jag hämtade precis hennes fantastiska balklänning som nu äntligen är klar. Bilder kommer senare. Jag måste även berätta att jag kommer att använda Dotterns naturbilder som blåklockan och denna vackra rosenbuske för att förgylla och göra bloggen vacker och mer njutningsfull. I student present önskar Dottern en digital systemkamera om det är så de heter för att utveckla sitt fotointresse samt pengar till tågluffningen nu i sommar.

Ikväll är det avslutning på terminens upplevelsekvällar med Oneness Blessing/Deeksha på Hälsans Hus i Lund. Klockan 19.00-21.00 håller vi på och det är drop in. Så även du är välkommen dit om du vill. Det blir en spännande kväll! Du vet väl att om du vill ha en egen Upplevelsekväll med vänner och Oneness Blessing så kan jag hjälpa dig att arrangera det.

Inga kommentarer: