onsdag 7 maj 2008

Underbara Maj månad

Oj, vad tiden går fort och livet är verkligen intensivt. Snart - ja på fredag reser jag till Stockholm och går en kurs med Eric Pearl till Reconnecting Healer samt besöker min syster med familj som bor där i ytterligare några månader för att snart emigrera tillbaka till Skåne till sommaren. Jag längtar efter min underbara systerdotter som har en egen jättemysig blogg. Se själv på http://www.astridochjag.blogspot.com/.

Jag har precis kommit hem från ett Nätverksmingel med andra "Göraninnor" på Scandic Star hotell i Lund. Seminariet handlade om A och B människor och olika dygnsrytmer med danska Camilla Kling som grundat B-samfundet som har medlemmar från 50 olika länder. Tankeväckande och intressant. Mer om Nätverket Göran hittar du här.
Idag satt jag i solen på Stortorget och läste ur en av mina nyinskaffade böcker "Livets Magi" av Laura Blushnell. Underbart!!

Inga kommentarer: