söndag 18 maj 2008

Reconnective Healing


Wow vilken grej!

Kanonhäftiga dagar i Stockholm med 700 människor första dagen på föredrag och en massa av dem kom från Norge eftersom Eric Pearls bok släpptes där redan för två år sedan. I Sverige släpptes den nu i våras och totalt är den översatt till 27 olika språk. Vi var ca 500 från olika länder som genomgick level I och II under helgen och nu gått ut i världen som Reconnecting Healers. Eric Pearl är en klipsk, satirisk, bestämd och mycket humoristisk man som vet varför han är här på jorden. Jag fick många glada stunder och kraften är såå stark och kännbar. Så nu vill jag bara praktisera och balansera människor som är just vad healing gör.

Level III genomgick jag med nära 100 personer och nu gör vi alla The Reconnection. The Reconnection ger "nya" axiatonala linjer som sammanlänkar oss på en mer kraftfull och utvecklande nivå än någonsin tidigare. Dessa linjer är del av ett tidlöst nätverk av intelligens, ett parallell-dimensionellt system som drar till sig basenergi för den mänskliga kroppens förnyelsefunktioner. Detta medför att du hamnar på spåret på din livsväg och att du attraherar det du vill ha/behöver samt ett flöde av välfärd, personlig utveckling och inspiration. Livet blir mer dynamiskt och meningsfullt.

Själv hade jag mycket intressanta upplevelser när jag blev "Reconnectad". Så jag ser verkligen fram emot att hjälpa andra med att komma in i detta nya frekvensskifte. Läs gärna mer på min hemsida: www.levarp.se eller på Eric Pearls sida www.thereconnection.com.

Inga kommentarer: