onsdag 21 maj 2008

Äntligen!



Så var en pusselbit till på plats. Det blir Frigörande dans på K-Yoga i Lund på söndagar i höst. Med start den 28 september Jag har gjort 2 Reconnections och frekvensen, ljuset och healingen på alla nivåer är så stark. Jag är så tacksam att jag får jobba med allt det jag tycker är roligt. Coaching varvat med kontaktpersonsskap en trevlig fika med min vän Maja på stan idag. Min bok vilar och väntar på sommartider.


I måndags var jag i Malmö inbjuden till Marinas fotvård att hålla en upplevelsekväll med meditation och Oneness Blessing/Deeksha. Vi var 7 personer tillsammans och hade en underbar, intressant och stimulerande kväll. Jag körde hem igen alldeles hög av glädje och blessing.

Jag är så tacksam för att jag lever här och nu. Alla dessa fantastiska möten som sker och människor som lever. TACK!

Inga kommentarer: