måndag 15 mars 2010

Första klass


I X2000 igen och vegetarisk frukost innehöll tom jordgubbar. Hur blir det bättre än så?


Nu har jag klarat av en penga intro och Access Foundation och Level One i Gävle. Så nu är det flera i Göteborg och Gävle som ska till Stockholm när Gary Douglas grundare av Access Consciousness kommer dit och håller Level 2 & 3. Vad är de oändliga möjligheterna?


Snart fyller jag år och jag har blivit tillfrågad om när jag ska firas på lördag alltså och nu har jag bestämt kl 17.00 så nu ska jag bestämma vad ska jag bjuda på. Några förslag?


Jag sitter som sagt på tåget efter ett äventyr i Gävle. Gratulerades av Jonhny med teater och mat en dag och Ståupp komikern Anna-Lena Brundin mfl en annan dag. Jätteskoj! Teatern var också bra och de var otroligt duktiga på att förmedla sinnestämningar tyckte jag även om jag inte förstod pjäsen/musikspelet riktigt.


Felicia ska plocka upp mig på stationen så ska vi äta lunch innan vi fyller min bil med prylar. Felicias säng mm. Det ligger redan 2 behandlingsbänkar i den och min väska är inte liten så det blir spännande att få till det... Så när det närmar sig kväll så ska jag tömma bilen innan jag kan slappna av efter en lång resdag. Hur blir det bättre än så?


BARSUTBILDNING på söndag 10.00-18.00 i LUND!


Vill du vara med läs om det på http://www.accessconsciousness.nu/ och anmäl det till mig på 0734-161277 eller telefon 0734-161277.


Så nu rullar jag snart in på Göteborgs central så nu får jag sluta.


Kramar till er alla!

Inga kommentarer: