onsdag 3 mars 2010

Jag älskar mitt liv


Massvis av vänner på Facebook, kul jobb, härlig familj, långlivade och trogna vänner IRL, skön, vacker och generös distans lover, mycket fritid som för det mesta är jobb... på ett eller annat sätt.


Idag har jag varit kontaktperson. Idag har jag pratat med alla de som hjälper mig att sprida Access Consciousness i många minuter och det känns så bra.


Johny håller en kurs i Gävle med 6 människor och antalet barsgivare i Gävle ökar stadigt. Det är en trött och glad man som ringer och berättar sånt för mig. Snart ska jag träffa Johny igen och det är flera veckor sedan sist. Jag minns hur glad jag brukar bli när jag ser honom, jag glömmer liksom bort hur mycket han betyder för mig när jag är själv eftersom jag har det så bra, mår så bra och allra mest är så glad. Men först ska jag vara 6 dagar i Göteborg och 1 dag till i Lund.


Jag fyller snart år och den dagen råkar vara en lördag och jag har inte bokat in någon kurs den dagen fastän jag inte vet om jag vill firas. Det känns liksom inte viktigt eller på riktigt att bli ett år äldre. Jag känner mig bara yngre och yngre. Felicia tänker komma hem och fira mig i alla fall och hon har många förslag som alla involverar "mormor" som kommer hem från 3 månader i Asien imorgon. Välkommen hem Mamsen!


Idag var jag och hämtade ut de nya manualerna till Bars, Foundation och Level One och de är så förändrade och det ska bli så spännande att hålla kurser i Gävle och Göteborg de närmaste dagarna. Jag har en hel del att läsa in med och det är bara roligt och jag längtar. Hela dagen har jag nästan suttit här vid datorn känns det som även om jag varit ute på stan idag i över 2 timmar och sprungit/cyklat både mina och Maries ärenden, ätit lunch och fikat. Någon har föresten snott min ringklocka på cykeln. Hur blir det bättre än så?


Imorgon ska jag tvätta, ta en fika med Maja och Maggi på förmiddagen och åter igen hämta utskrifter hos tryckeriet nu när de som hyr ut lokal till mig i Göteborg ska stå på mässa och mer än gärna gör reklam för mina kurser. Hur blir det bättre än så? Karin ska stå på en mässa veckan efter och även hon ska marknadsföra mina kommande kurser i Göteborg i v 19. Det är så himla häftigt hur allt faller på plats hela tiden. Någon vill ha mig till Växjö. Hur kan jag bidra till det?


Sedan efter jag tvättat imorgon, ska jag pausa tidningen, stryka, putsa skor, ta hand om växter och packa för 10 dagar och alla kurser. Det börjar bli tid att förbereda mig på Workshopen om relationer i Göteborg fast innan dess ska jag hålla en om pengar i Lund. Hur blir det bättre än så? Kul att det är så många anmälda. Vad kan jag göra för att det ska komma ännu fler?


Ok nu ska jag återgå till materialet som ska skickas till Alex i Norrköping inför min debut där den 10 april. sedan är det materialet till de båda mässorna kvar och det är redan mitt i natten. Hur blir det bättre än så?


Tjingeling

Inga kommentarer: