tisdag 30 mars 2010

Härligt med Access utbildningar

Nu har jag hållt min tredje Foundation och Level One och det var nöjda och helt förändrade tjejer som lämnade kursen för några timmar sedan. Så många nya insikter - nu får vi se vad dagen har med sig och nästa och nästa...


Jag har precis skickat in mina uppgifter till Access Consciousness i USA och har dessutom haft 2 barsutbildningar och en massa intros/workshops så nu sitter jag här och funderar på vad som mer är möjligt? April börjar ju i denna veckan med BARSMARATON i KÖPENHAMN, 3 dagar, jag, Eva Ardenmark den 2 april, Maggi Tuneskog den 3 april och My Södergren den 4 april. Anmäl dig HÄR. Kul om du kommer... Vad är de oändliga möjligheterna?





Min amerikanska student flyttar den 15 juni och min svenska student flyttar de 1 maj. Härligt!Vad är de oändliga möjligheterna? Ska jag flytta till mindre från denna drömlägenhet på Lund bästa läge? Hur blir det bättre än så?


Sitter och planerar mina framtida kurser. Var ska jag resa näst och sprida medvetenhet? Hur kan jag bidra till ditt liv?


Felicia har tillfälligt flyttat hem till Skåne innan det bär iväg till Japan i april. Hon har insjuknat i Körtelfeber och är väldigt svag. Hur blir det bättre än så?


Jag ska börja gymma igen och det var flera månader sedan och flera kilo mindre sedan. Underbart att äta urmycket godis på Access kurserna så det är dags att stötta kroppen med lite mer rörelse.


Idag fick jag en inbjudan med posten till Blossom Benedict som kommer till Malmö och håller en Right Voice for You kurs den 29-30 maj. Du anmäler dig HÄR. Den kursen ser jag verkligen fram emot och att få mer tillgång till min röst. Då jag håller kurser i många dagar i månaden och blir lite trött i halsen ibland så ser jag jag verkligen fram emot att befria min röst och min sång och mitt tal från begränsningar och blockeringar. Läs mer om kursen nedan...


Vad är möjligt om du expanderar din egen kreativitet?
Står du ofta framför en publik eller håller presentationer på jobbet? Sjunger du? Eller har du låtit dina åsikter om din röst hindra dig? Vill du uppleva en annorlunda kontakt med rösten och hitta närvaron som gör att du drar åhörare till dig och ditt budskap med lätthet? Accessverktygen ger dig möjlighet att släppa det som står i vägen för ditt eget och unika uttryck. Upptäck hur mycket glädje din röst kan ge. Och hitta mer av dig på vägen!

Låter det inte spännande?

Nu ska jag göra något annat nyttigt hoppas jag..... Vad är de oändliga möjligheterna?

2 kommentarer:

Charlene sa...

Vill fortfarande ha din lägenhet :)

Ett sätt att leva ett liv sa...

Jag har bestämt mig för att bo kvar och kanske i framtiden byter jag den mot något annat så då måste du byta något typ ett boende med mig Charlene... Kram