måndag 22 mars 2010

Hosta bättre den som kan


Min kropp den har hosta och den kan hosta bra. I flera dagar har den visat det om det så har varit födelsedagskalas, Barskurs, behandlingar eller bara en vanlig sitta hemma och jobba undan dag som idag. Tyvärr har denna åkomma drabbat Felicia värre som förutom hostan fått hög feber och illamående. Låt detta vara färdigt snart typ nu. Vad är de oändliga möjligheterna?


Jag har fyllt år i lördags och nu har jag haft denna kropp i 45 år. Hur blir det bättre än så? Ett stillsamt kalas med Tacos och 2 x kak/tårtsittning på 6 timmar och en massa blommor och fina presenter. Min duktige bror Joakim fixade till min dator så nu har jag en fungerande dator igen. Festen avlöstes av en Barsutbildning igår söndag. Tack! Entusiastiska nya barsgivare lämnade kursen igår kväll för att gå ut i världen och sprida medvetenhet.


Jag har varit hemma i flera dagar nu efter min turne och hinner inte riktigt ikapp trots tappra försök emellanåt. Nu sitter Johny i soffan och jobbar och jag har en kontorsstol och skrivbordet. Hur blir det bättre än så? Annonsen och artikeln som ska in i Näringslivsrespons jobbar vi båda på eftersom den ska vara inne NU.


I onsdags var jag på ett jättekul seminarie med Jörgen Ooms. En mycket frispråkig och retoriskt duktig man som inte lämnade någonting heligt eller i fred. En frisk fläkt och mycket lustigt. Jag har haft många barsbehandlingar och lämnat stora delar av prylarna jag tog ner från Felicia hem till Patrik för här finns inte mycket utrymme med allt som ska kunna pågå och alla som bor här i min lägenhet. Inneboende studenter, ibland med vänner eller mina vänner samt alla mina behandlingar och kurser som hålls på hemmaplan. Upp till 6 personer kan jag ha på kurs i mitt vardagsrum. Hur blir det bättre än så? Jo ännu fler och vi hyr en lokal på stan.


Nästkommande helg håller jag fortsättningkurserna Access Foundation och Level One. Helt fantastiska kurser som hjälper dig att bli mer dig själv och låter dig städa av begränsningar du har valt och samlat på dig i flera 1000 år. Hur skulle dittt liv se ut om du inte längre behövde leva dina förfäders och samhällets liv utan gav dig själv det liv du väljer...


Dessutom lär du dig en suverän healingmetod och att bla städa hus från andar. Så vågar du komma med? Kolla mer på http://www.accessconsciousness.nu/


Nu har Johny gått och Jenny kommit från Sölvesborg och vi ska byta Bars sen blir det fullt upp med fakturering och annonsering mm så vad är de oändliga möjligheterna?

Inga kommentarer: