torsdag 4 mars 2010

Göteborg nästa...


Jag packar. Torsdag morgon och jag ska resa senast 10. Bilen ska hämtas och fyllas med väskor och massagebänkar. Jag ska starta min resa med en god Latte Machiatto med mig i bilen. Hur blir det bättre än så. Innan dess ska jag hämta ett reklamutskick om mina kurser i Göteborg i Kristi Flygarehelgen. 2 änglar ska stå på Hälsomässan i Göteborg och vill promota mig och mina kurser där. Hur blir det bättre än så?


Blommorna har precis fått vatten och en av mina studenter har lovat att ge dem vatten när jag är iväg i 12 dagar, tidningen är pausad, skrivbordet är avstädat och jag lyssnar på Gary Douglas Relationship teleclass som han höll i höstas. Allt för att komma på spåret och hålla en workshop ikväll i Göteborg om relationer kl.18.00. Vad är de oändliga möjligheterna?


Igår på Viking Kristall i Lund höll jag en workshop om pengar och flöde. Jättekul! Maria som hjälpte mig ordna det är så fin och generös. Människorna som kom var så härliga och blev mycket nöjda och önskar mer Access Consciousness. Hur blir det bättre än så?


Ok nu kommer jag till det svåra... Vilka kläder ska jag packa? I Gävle är det kallt och en massa snö så jag planerar att köpa nya vinterstövlar i Göteborg eftersom mina andra inte gick och laga på ett fungerande sätt för mig. Vad är de oändliga möjligheterna?


Så nu har jag några dager farmför mig med min älskade dotter som ska plugga i Japan snart i 10 veckor och efter sommaren en termin i Berlin. Hur spännade är inte det?


På återseende!

Inga kommentarer: