fredag 19 november 2010

Fredagskväll


Här sitter jag i Tomelilla. 3 intensiva och mysiga dagar sedan jag tittade in sist. Vi har ätit gott -Thailändsk mat och druckit god drink samt champagne. Nu är det kaffe och banan dessert kvar.


Imorgon ska vi upp tidigt och det är Hälsomässa i Sjöbo som jag har hyrt ett bord på och ska demonstrera Bars och berätta om Access Consciousness hela dagen. Härligt!! Vilka fantastiska möten ska ske denna dag?


Idag har jag fixat allt för mässan. Fått lagat mina skor hos en gullig skomakare. Bytt Bars med Maja, kört i snöstorm med sommardäck. Det var ingen riktig snöstorm men det snöade hela vägen. Shoppat det som fattats till mässan och Barskursen i Lund på söndag. Vad ska till för fler anmälda? Vi söker fler lekkamrater som gillar högre medvetenhet.


Tre intensiva dagar sedan sist tänk så mycket som jag gjort. I tisdags var jag på ett obligatoriskt möte med Skåneakademier i Eslöv och insett att jag kan en massa om marknadsföring och skulle vekligen kunna coacha männislor tex om de vill starta eget eller utveckla sitt för företag. Vad ska till för mer av sånt? 4 personer var vi som kom på obligatoriskt möte, märkligt.


Efter det bytte jag Bars med Bengt och igår bytte jag Bars med Cina. Onsdagen var en fantastisk och ledig dag Mamsen kom på besök, vi startade med en fika innan vi shoppade det som fattades till Saffransbullebaket. 33 bullar senare var det fika igen sen lite papperspyssel innan jag gjorde mammas Bars. Härligt!!! Vilka är de oändliga möjligheterna? Vad släppte vi båda för gamla präglingar? Påtagligt känns det i alla fall. Vi avslutade denna mysiga dag med en mycket sen lunch och ett glas vin på Gräddhyllan innan eftermiddagsbussen mot Tomelilla gick och jag återgick till att jobba. Sedan kom Stefan och vi bytte Bars innan jag jobbade vidare.


Det är Barsbyte hemma hos mig den 1:a advent, i Göteborg den 2:a advent där bjuder jag på de hembakta saffransbullarna... Kommer du med?


Den 21 november och den 11 december är kommande Barskurser i Lund och den 4-7 december är det NYASTE alldeles fantastiska Foundation & Level One i Göteborg. Wow jag längtar. Karin Zachrisson håller Barskurs den 28 november i Göteborg om du vill vara med den 4-7 december och inte redan gått den.


Inga kommentarer: