torsdag 25 november 2010

Bio x 2

En solig bild från oktober 2009.


Precis hemkommen från bio nr 2 idag. 21.10 såg jag och Bengt "Hämnden" i Lund och 18.10 såg jag "Due Day" i Malmö med Mia. Alltså jag vill gå på bio blev verkligen gå på bio. Kvällsmat blev en enorm påse godis. Igår blev det pepparkakor med mjölk något som Felicia min 21 åriga dotter sa var standard då hon bodde hemma med bara mig. Hur blir det bättre än så?


Vi har sedan jag fick servat, besiktigat och nya vinterdäck på bilen haft snö och blask sedan is och glas halt. Så jag gjorde en vurpa på väg till bussen efter bion i Malmö dyngsura blev mina byxor där jag landade. Så numera trippar jag försiktigt fram. Jag gillar att stå på benen och vara torr när jag är ute...


Mässan jag stod på var riktigt bra. Inte så mycket folk och ändå stort intresse för Bars och Access Consciousness. Bengt och Birgitta kom med och demonstrerade Bars i Sjöbo. Mysigt!


Barskursen i söndags var kul, rolig och mysig. Nu finns det en Barsgivare i Växjö och några till i Malmö och Lund. Vilka är de oändliga möjligheterna?

Nästa Barskurs i Lund blir den 11 december och det är stort intresse sedan dröjer det till nästa år ja den 2 januari innan nästa tillfälle. Har ett inplanerat Barsbyte i Lund på söndag - 1:a advent. Spännande att se hur många som kommer....


I tisdags besökte jag Marika innan jag åkte hem till Johny och bytte Bars och blev klokare över mina val och möjligheter jag har och har gjort. Det känns mycket bra!


Natti natti!

Inga kommentarer: