måndag 15 november 2010

Oj, vad hände med denna dag?


Stressigt idag. Efter väldigt lite sömn ringde telefonen och jag kunde inte somna om. Så in i duschen med en massa planer. Vid utkomst från badrummet samtal på skype och så fastnade jag vid datorn. När ska jag hålla kurs i Stockholm? I februari. Var och när återstår att se. Tid för frukost nej. Maggie kom punktligt 10.30 och det var mycket mysigt prat innan vi började byta Barsbehandlingar.

Efter en lång Barssession tog vi paus för lunch på Govindas. Elias var lika fin och snäll som vanligt och jag fick gott nybakad bröd med mig hem. Hur blir det bättre än så? Sedan en kaffe på maten för mig, Maggie och Maja. Efter att ha kollat in dunjackor till Maja på vägen så var det min tur att få mina Bars gjorda. Oj eftermiddagen var gången! Till banken med fakturan för pappas begravning postade 2 viktiga brev. Fixade med bilförsäkring och så iväg till Malmö...

Villemo hade bjudit in till mysigt Barsbyte, bjöd på fika och godis. Hur blir det bättre än så? Vi var udda och jag fick uppdaterat hemsidor och jobbat då jag väntade på att Maja skulle byta Bars. Lite trist men väldigt funktionellt. Nu fick jag 2 timmar datortid då jag kunde jobba (istället för roa mig och njuta). Hemsidor uppdaterade, mail besvarade och jag har bloggat!!

Nu är det kväll vi ska snart köra hem och då kanske jag somnar tidigt idag. Vilka är de oändliga möjligheterna?

På återseende!

Inga kommentarer: