söndag 21 september 2008

Bebisar är såå ljuvliga

Onsdag den 17 september

Coachingar blir inställda och Reconnection healing behandlingar blir inbokade istället. Helt fantastiskt vad Universum visar mig vad jag ska hålla på med. Jag älskar det jag gör dvs även coachingen och den Frigörande dansen och reconnective Healing arbetet jag får utföra. Så tack, tack, tack!




Behandling eferföljdes av lunch i Malmö med gamla kurskamraterna Lena och Cecilia. Lenas lille Frans 3 veckor gammal var med och förgyllde lunchen i mammas famn på Flickorna Fläderblom.



Samma morgon fick jag ett återbud på Plastikkirurgens tatueringsmottagning eller vad det kan heta. Klockan 14.00 var jag välkommen så nu var det äntligen dags för sista delen i min Bröstrekonstruktion sedan jag opererades för bröstcancer för ganska exakt 2 år sedan. Jag har väntat sedan i februari och nu fick jag ett återbud samma dag som jag ringde för att fråga när det blir av. Sjukvården är en märklig men mycket hjälpsam och vänlig instans i samhället Sverige.


Efter det besökte jag min kära vän Cina och träffade hennes alla charmiga 3 barn på 19, 17 och 1 år. Några mysiga timmar där följdes av en sväng till Ikea för att köpa ett litet bord till mitt behandlingsrum. Utflykten avslutades med ett parti Alfapet hos min vän Mia innan jag reste hem till heroes på tv och sängen.

Inga kommentarer: