torsdag 25 september 2008

Vad är meningen?


Ibland så fattar jag ingenting. Jag är en väldigt bra coach. Snart är jag dessutom certifierad. Jag får beröm av både människor jag coachar och de som är certifierande och certifierade coacher. Ändå finns det ingen som har hittat mig och vill bli coachad av mig mot betalning. Coach cerifieringen ligger 5 utbildningsdagar och en uppsats bort.
Jag älskar att dansa och Frigörande dansen som ska börja på söndag får jag tyvärr ställa in då det visar sig att intresserade människor har mer hinder än möjligheter att dansa. Nu blev mina 3 anmälda 2 för att en till fått förhinder. Så jag ställer in höstens dans på 8 söndagar. Det är trist. Nu får jag börja på gym istället.

Så nu är jag ledig på söndagar, vilket jag inte trott och därför flyttat allt kontakpersonskap till lördagar men det spelar ju ingen roll. Jag jobbar minst 30 timmar i månaden som kontaktperson ett inte så välavlönat jobb men välbehövt. Jag vill verkligen att människor ska ha bättre relationer och kontakt med sina barn respektive föräldrar.

Jag har flera Reconnections och Reconnective healings inbokade så det är verkligen magnetiskt. I lördags var jag på en come together med 15 andra deekshagivare och det var jättetrevligt. Vi utbytte energier och hade knytkalas. En kvinna kände den starka frekvensen i mina händer och ringde mig för att fråga vad det var hon känt och vips hade jag 2 nya Reconnective kunder.

Utstädningen fortsätter och idag ska jag lägga ut handväskor på Tradera här. Jag har sålt utsorterade prylar nu för närmre 3000 kronor. Slängt en del med. Det känns underbart.

Både Felicia och jag har fått nya datorer. Det blev en massa timmar lagda på att flytta väsentlig information till min nya dator och en massa "skräp" har även blivit utsorterat här. städning på många plan. En hel del har det blivit på 3,5 år som min gamla bärbara dator servat mig. Jag köpte en helt underbar väska till Felicias dator se bild. Jag blev helt kär i den men den passar bara hennes 15,4 tums dator och inte min 17 tums.
Mina inhyrda studenter och jag kommer väldigt bra överens även om min nivå och känsla för vad som är renstädat skiljer sig en del från deras. Men jag vet att jag är lite extrem så det får jag leva med.

Jag vill bidra mer till världens välfärd och försörja mig bättre så kom igen med nya uppgifter!

Jag ber min höge skapare och alla mina guider att visa mig HUR. Jag är beredd, jag har kraft energi och engagemang.

Tack, tack, tack.

Inga kommentarer: