tisdag 30 september 2008

Sista september 2008

Färgrika hösten är här. Solen försöker blidka vinden men så kommer de gråa molnen och de gula bladen som faller ner i solen sken. Det är redan kallare inne och jag har inte riktigt hittat höstgarderoben utan en vanlig morgonfråga är: vad ska jag ha på mig idag då? Jag vill inte frysa men vilka kläder är lagom? Jag hoppas att jag snart kommer på vad som ska ersätta alla mina fina sommarkjolar.

Idag har jag hunnit med att paketera en massa småpaket med böcker som jag sålt på tradera. Det går ut auktioner i 3 dagar nu. Härligt att så många vill köpa mina utsorterade saker och böcker.

Igår hade jag besök av min vän Jennie och hennes supersöta dotter som redan blivit 14 månader, vi hade inte träffats sedan i april så det var inget konstigt med att hon blivit så stor. Vilken solstråle och energibomb du är Linnea.



Idag har jag haft en coaching, strax ska jag vara kontaktperson och ikväll ska jag och min vän Maja planera för vår informationskväll om Oneness Blessing/Deeksha på Hälsans hus i Lund den 8 oktober kl 19.00. Varmt välkommen dit! Det är ett gratisföredrag som även kallas Onsdagsföredrag i folkmun.

Visst är det hääärligt att leva och få göra precis det man vill!

Tack, tack, tack!

Inga kommentarer: