torsdag 4 september 2008

Bio ikväll...

Ja visst är det fantastiskt. Denna vecka behöver jag all tid tid att få tingen att minska i min lägenhet och lösa kontor och behandlingsrums problematiken och det är inget inbokat i almenackan. Helt perfekt! Vilken sortering det blir - ja en riktig hårdgallring är det skåp efter skåp. Tidvis prylar överallt. Imorgon ska jag börja bära ner saker i källaren (mest Felicias). Och lägga ut prylar på Tradera och Blocket. Mycket har jag slängt och skänkt.

Mina två fina inhyrda studenter står ut med röran - deras rum var ju tomma när de kom hit. Jag saknar Felicia men hon kommer hem näst nästa helg och jag betalar biljetten :-).
Nä nu ska jag kvista iväg på förhandsvisning av Patrik 1,5 med min vän Maja. Det ska bli jättekul. Jag har hört att den ska vara skojig.

Inga kommentarer: