lördag 6 september 2008

Internetet har krånglat


Comhem är jag missnöjd med. I en och en halv timme idag satt jag i kö för att när det var en före mig kopplas bort!?! Samma sak hände i torsdags!!! Ja som du kanske förstår har internet krånglat och mina hyresgäster har inte varit så särskilt glada när de inte kommit in på internet alls trots att här skulle finnas "trådlöst". Nu äntligen fungerar det igen och jag fixade det själv! Men jag fick gå ut och köpa mig en ny trådlös router först.
Nu kan jag läsa mail, blogga och jag har precis lagt upp 12 böcker på Tradera (se här) och bjudit 7100 för en ny dator. Det går inte precis jämt upp det här Traderandet ;-). Gå in och kolla om det är någon bok du vill läsa och köpa....

Filmen var mer söt och rörande än skoj men helt klart sevärd - Patrik1,5 alltså. Se den!

Idag hade jag besök av min fina lillasyster Magdalena som bor i Malmö. Jag har jobbat som kontaktperson och hela dagen och halva natten har det varit Lundakalaset så det lär nog dröja innan jag kan somna idag för det spelas av Sten & Stanley på torget nedanför mina fönster och dansas för fullt ännu.

Inga kommentarer: