onsdag 10 september 2008

Vilken härlig vecka!


Jag har så mycket att göra. Det är så kul. Sak efter sak bokas av. Hälften av alla prylar som ska säljas på Tradera är upplagda nu. En stor påse böcker + lite annat kvar. En Personlig Reconnection och en Reconnective healing samt 2 coachingar har jag redan hunnit med och en del kontaktpersonsskap. Frigörande dansen närmar sig och anmälningar börjar ramla in. Så härligt att det äntligen blir av. Den stationära jättefina datorn är upplagd på Blocket nu är det bara Billy bokhyllan kvar... att annonsera tar nog Eniro det är gratis.

Ikväll är det föredrag om att äta Vegetariskt på Hälsans Hus - jag ska dit och vara värd. Dessutom hoppas jag att jag kan lära mig något. Nu har jag varit (fisk och ägg) vegetarian i nästan 7 år.
Jag älskar mitt liv!

Inga kommentarer: