söndag 28 september 2008

Över 1000 besökare


Tänk vad ouppmärksam man kan vara då. Jag kollar gärna och ofta hur många som besöker min blogg och idag står det 1077. Härligt min dagbok på nätet läses och har setts av flera.

Projekt kommer och går men bloggen består...

2 Personliga Reconnections ska bli färdiga idag som sattes igång i fredags. 2 härliga Deekshagivare kände energin i mina händer och kom som dragna hit av magnet. Nog är Reconnective frekvenserna magnetiska. I kväll ska jag på den månatliga deekshagivarträffen i Malmö på NBV på Kungsgatan kl 18.00-20.00. Dit är du med välkommen det vet du väl?

Igår såg jag filmen Maria Larssons eviga ögonblick på bio och många med mig såg den. Klart sevärd är den en film som fick publiken att sitta kvar hela eftertexten. Vackert filmad och en gripande historia.

Jag hade en mycket bra dag igår. Arbetade som kontaktperson 2 gånger och det var kraftfulla utvecklande och intensiva möten. Jag utmanas och känner verkligen att jag lever. Ett mycket stimulerande arbete.

Jag går mycket och tänker på om jag ska eller snarare när jag ska vara med som föreläsare på Kunskapsdagarna i Malmö. Tiden rinner ut till oktober men ändå...
Uppsatsen har vilat hela veckan.

Nej, nu får det bli lite frukost innan besökarna kommer.

Inga kommentarer: