söndag 21 september 2008

SJ på Tradera

Söndag kväll och Felicia ska resa till Göteborg måndag morgon. Tog risken att köpa tågbiljetter via Tradera. Vann en biljett för 107 kr, helt okey men så fungerade inte internet betallänken klockan 1 på natten när auktionen gick ut fanns det ingen öppen kundtjänst och så det blev till att köpa en biljett på vanligt vis för 280 kronor. SJ tog sitt ansvar och ersatte mig för mellanskillnaden så allt löste sig till det bästa även om jag förlorade lite nattsömn när jag fixade biljetter på detta vis. Kändes riskabelt och svårt. Men jag är modig så jag kommer att prova det igen.

Flickebarnet kom iväg med 7.22 tåget fullastad med prylar så jag följde med henne och bar för att vinka av min lilla ängel som blivit vuxen och självständig nu.

Inga kommentarer: