måndag 11 januari 2010

Är det på riktigt nu?


Helgerna är över. Hur blir det bättre än så? Allting startar upp igen och hemma hos mig är det fullt upp. Nu börjar resandet. Ska till Gävle på torsdag och är hemma igen måndag. Jättekul där är visst 20 minusgrader just nu.


Hela dagen igår satt jag och höll på med att starta upp 2010 och avsluta 2009 och skicka fakturor och kvitton. Det känns så härligt att ha gjort det klart. Jag tog en liten paus på förmiddagen jag bytte Bars med Jesper förstås. Igår kväll var det Oneness Blessing/Deeksha på Hälsans Hus numera flyttat till söndagar en gång i månaden och kl. 18.00. Mycket nytt i år.


Jag har riktiga Barsbytardagar idag är det 6:e dagen i rad som jag ska byta Bars och min barsbytarvän Eva kommer i eftermiddag. Först ska jag vara kontaktperson mellan 13-15 sedan är det en massa förberedelser innan jag tar till Gävle på torsdag. Heldag i Helsingborg på onsdag och Workshop om pengar på Vikingkristall i Lund imorgon tisdagen den 12 januari kl. 19.00. Varmt välkommen! Nu ska många av våra begränsade tankar om pengar luftas och revideras. Vad är de oändliga möjligheterna?


Innan kvällen ska jag lägga in bilder från föregående dagar i tidigare blogginlägg något som jag slarvat med precis som jag slarvat med att blogga på det nya året.

Inga kommentarer: