måndag 25 januari 2010

Facebook


Facebook är otroligt användbart. Så mycket information och kul man kan ha. Jag har spelat en del Farmville och Café world något som jag nu dragit ner kraftigt på då jag har så mycket annat spännande att göra. Lägga upp kurser och aktiviteter på Facebook tex se själv HÄR

Annars kan man träffa nya människor på Facebook och åter lära känna dem man tappat bort på livsvägen. Hur blir det bättre än så? Sedan lever jag oftast i frågan och häromdagen då jag hade datorstrul så ställde jag frågan om någon ville hjälpa mig att fixa mitt datorstrul på Facebook och då kom härliga Charlene hem och löste dåliga utskrifter och inga högtalare lätt som en plätt.

Sedan blev det så att jag återigen behövde en lokal i Lund för min Barsutbildning på söndag den 31 januari. Då ställde jag åter frågan på Facebook om någon hade några tips om lokal och nu ska vi hålla till på Äggets Friskvårdscenter på söndag. Hur blir det bättre än så?





Ja nu har jag förberett fler personer så de kan gå Level 2 och 3 i Stockholm den 8 maj då grundaren Gary Douglas kommer dit och håller denna kurs. Vi har 10 anmälda till Barskursen i Göteborg och anmälningarna till nästa Barskurs och Foundation i Gävle ramlar in i en stadig ström. Vad är de oändliga möjligheterna?


På onsdag den 27/1 kl. 19.00 håller jag ett föredrag/workshop på Hälsans Hus i Lund alldeles alldeles gratis... Kan du missa det?


Johny var här i morse och han är så värdefull och bidrar till mig och Access Consciousness hur mycket som helst. Alla han träffar och möter får veta att jag finns och vad jag gör. Vad mer är möjligt? Apropå det så får jag så varma och bekräftande ord från kursdeltagarna på mina kurser så det värmer så i mitt hjärta. Tacksamhet i all oändlighet över att få vara här just nu och nu och nu...

Hur kan jag bidra till ditt liv?




Nu i februari kommer från Usa, STEVE COMER en mycket fin man till Sverige och håller Body classes och workshops i Malmö, Köpenhamn, Helsingborg, Stockholm och Göteborg. Att möta en man som kan prata med kroppar kanske inte är något du vill missa? Läs mer på Access Consciousness nya svenska sida om Steve och hans kurser. Alltså på en alldeles nyfödd adress http://www.accessconsciousness.se/.

Inga kommentarer: