söndag 24 januari 2010

Lugn morgon


Magen börjar berätta att frukost skulle vara gott själv sitter jag framför datorn och svarar på lite mail innan andra dagen av Access Conscious Level One fortsätter. Solen skiner utanför fönstret och snart droppar kursdeltagarna in. Hur blir det bättre än så?

Vi hade en rolig dag igår med många processer och samtal så vad är de oändliga möjligheterna idag? Vi börjar bli fler och fler som vill gå Level 2 & 3 i Stockholm i maj och hur blir det bättre än så?

Jag har massor på gång och blir efterfrågad både här och där och det har varit lite trögt att prioritera bloggen. Det är faktiskt så att jag bloggar i huvudet varje dag och sedan är jag förvånad att det inte står nedskrivet. Lustigt va?

Jag har haft en omväxlande vecka och allt löser sig efter hand. Jag har släppt in sotaren i Majas lägenhet, fått mitt trådlösa mobila moden som jag snart ska installera på datorn. Tryckaren har fått en son. Kyllike bjöd mig på bio och förhandsvisningen It´s Complicated. Den var jätteskoj.

Både skrivare och dator har trixat lite - jag lyckades avinstallera högtalarna i Gävle... Sharlene kom till undsättning. Vi åt semlor, trixade skrivare och dator rätt och bytte Bars i måndags. På tisdagen bytte jag Bars med både Johanna och Anna och jag kände väldigt mycket olika och varierande känslor denna dag.

Ikväll kommer Johny och lämnar igen min bil som han lånat - kanske kan vi byta Bars, vad är de oändliga möjligheterna? Jag har hunnit ta en fika med Mia i Malmö och en fika med Cina i fredags och gjort hennes bars därefter.

Är du lite nyfiken på det här med Bars och Access Consciousness så håller jag ett onsdagsföredrag på Hälsans Hus på onsdag den 27 januari kl 19.00 i Lund och det är gratis.

Hur blir det bättre än så?

Inga kommentarer: