onsdag 27 januari 2010

Hälsans Hus


Idag har det snöat i mängder och inte varit något bilväder. Att gå ut genom dörren är en lätt då den skottar utanför dörren då den öppnas eftesom den går utåt. Sedan på invägen blir det lite knivigare att inte få med allt för mycket snö in efterson det inte går att stampa av sig snön. Hur blir det bättre än så?


Jag har tvättat, städat toaletterna, varit på banken, vattnat Majas blommor, hämtat Barsmanualerhos tryckeriet och fixat allt som ska vara klart för min Göteborgsturne som planeras starta imorgon med bil. Vi får se vad vädergudarna säger, idag gick det inte att köra i alla fall. Snökaos och olyckor på vägarna. Vad mer är möjligt?


Maggi kom hem till mig på eftermiddagen och vi bytte Bars och drack te innan vi promenerade till Hälsan Hus där jag hade ett föredrag för drygt 10 personer om att "ALLT ÄR MÖJLIGT!" Det var spännande och lärorikt och jag fick applåder när jag bjudit på flera av Access Consciousness "hemligheter". Jag blir bättre och bättre på att hålla intro. Vad är de oändliga möjligheterna?


Nu blev det mitt i natten och ny dag så nu ska jag strax krypa ner i mina nyinköpta nytvättade alldeles ursköna lakan och hur blir det bättre än så?

Inga kommentarer: