måndag 18 januari 2010

Hemma i Lund igen...


Klev av natt tåget i all hast då de sa i högtalarna att nästa station som vi strax rullar in på är Lund station. Klockan var strax före 5.30. Det blev en hastig påklädning och sedan kvickt ihopsamlande av mina 2 väskor, resväskan och handväskan, och hoppa av tåget. Jag möttes förvånansvärt nog av ett snöigt Lund. Snö både här där ja i flera dagar har jag varit i mycket snöiga Gävle och haft fantastiskt roligt.


Intresset var jättestort för Access Consciusness. Många har sagt att de är intresserade att gå kurser både för Johny och mig nästa gång det är aktuellt. Jag ska till Gävle igen redan den 11 februari och hålla ett nytt intro som följs av Barsclass och sedan av Foundation för dem som vill göra den spännande fortsatta resan och få reda på mycket mer om sig själva och lite mer om vad som är de oändliga möjligheterna. Hur blir det bättre än så?


Denna helg har jag inbokad åt att hålla en Level One i Lund - lika kul som vanligt att inspirera mäniskor vidare inom medvetande utveckling. Hur blir det bättre än att bli fler som blir mer sig SJÄLVA och genom detta ändrar vår gemensamma värld? Vilka är de oändliga möjligheterna?


Oändlig vet du vad det är? Det är just så stort ja oändligt stort att du inte kan föreställa dig det, det finns liksom inte att rita eller att förställa sig eftersom det är så oändligt mycket mer än vi kan föreställa oss eller rita. Så vad är de oändliga möjligheterna att alla människor ser glädjen i att vara mer sig själv och förändra världen? Jag är riktigt nyfiken.... är du?


Idag är det mycket tid vid datorn med att lägga upp kurser, svara på mail, skicka kvitto och fakturor mm. Att vara kontaktperson ställdes in idag vilket var gynnsamt då jag fick mer tid att göra viktigt ogjort, gjort. Nu ska jag sätta in pengarna från helgen på banken och vattna Majas blommor då hon är i Indien och njuter av mångfalden och värmen där i några veckor.


Jag älskar och är så tacksam för detta härliga liv jag väljer här och nu.


What energy, space and consciuosness can I be and choose, to in total be living in the flow of Gratitude, Joy, Consciousness and Wealth in my life? Everything that keeps that from showing up destroy and uncreate it all. Good and Bad, Right and Wrong, Pod and Poc, All 9, Boys , Short and Beyonce.

1 kommentar:

Anonym sa...

harligt att se att du har det bra alskling?mum