fredag 15 januari 2010

Gävle turne


Jag gillar Gävle och Ljusbubblan där jag sitter nu och väntar på min andra barsklient för dagen är rena paradiset. Så harmonisk och vilsamt. Klockan 16.00 börjar dagens intro och vi ska nog bli närmre 10 personer som det ser ut just nu. Intresset för personlig utveckling i och runt Gävle är stort. Igår kväll kom det 14 personer som var intresserade av Access Consciousness och Barsutbildningen som jag håller här i Gävle i på söndag. Det verkar bli en stor kurs även om många inte kan i helgen så är de intresserade i framtiden. Hur blir det bättre än så?
Både Johny och jag kommer att hålla fler barskurser som ligger inplanerade under våren både i Gävle och lite runt omkring. se mer på www.accessconsciousness.nu


Det är så himla kul att sprida Access Consciousness och förmånen att få komma upp när Johny gjort ett sådant rejält förarbete är enormt. Vad är de oändliga möjligheterna?


Jag tycker att det är så kul att resa runt och träffa nya människor så vad ska det till för att DU ska bjuda in mig att berätta om olika redskap som hjälper dig och dina vänner att komma till högre medvetenhet i era liv?


Nu så kom tjejen som är så nyfiken att prova på en barsbehandling att hon beställt tid för en sådan session med mig precis nu....så hej så länge och på återseende!

Inga kommentarer: