torsdag 19 juni 2008

Hamburg idag


Lite resfeber nä, men glädje över att resa iväg. Jag älskar mitt liv, min lägenhet och min familj och att resa och det glömmer jag bort emellan resorna. Men när jag är på väg kommer jag ihåg det och uppfylls av glädjen i att resa.


Ja det ska vara en konferens i Hamburg med en massa mer eller mindre kända föreläsare som Eric Pearl och Masaru Emoto och många fler. Det är en Mastery Conference - Science, Consciusness and healing som jag anmält mig till och ska vara med på.


Jag har faktiskt inte varit i Hamburg, själv på det sättet förut så det blir en erfarenhet att lägga till de andra erfarenheter jag skaffat mig i livet. Helt perfekt!


När jag kommer hem i nästa vecka ska jag äntligen lägga ut min trotjänare till bil på Blocket för det hann och prioriterade jag inte innan.


Så jag önskar dig en härlig midsommar - själv är jag på en båtkryssning midsommaraftonskväll.

1 kommentar:

Lisen Bengtsson sa...

Hej Eva,
Jag läste din kommentar på min blog och blev inspirerad att gå in på din blog. Så roligt att läsa lite om ditt liv. Jag berättar gärna med om utrensningskuren jag har gjort. Önskar dig en riktigt fin resa!!
Kram Lisen