onsdag 25 juni 2008

Sommaransikte


Det var verkligen dags för lite kärlek och omtanke till ansiktet. Jag har verkligen känt ett behov av en seriös ansiktsbehandling och djuprengöring. Så idag var det dags både Dottern och jag fick ansiktsmassage och färgade ögonfransar. Sommaren finns kvar i Sverige och det var lättare att märka nu när de otroliga vindarna och nästan stormen som har varit där de sista dagarna mattats av och människorna började klä sig lite lättare.

Jag har shoppat loss på rean och har en massa fina sommarkläder nu och egentligen behöver jag städa ut lite för att allt det nya ska få plats. Det kan vara ett litet projekt till mig.

Alla är nästan iväg på semester nu och på fredag reser Dottern till Turkiet med 3 vänner. Jag känner mig lite ensam. Det är härligt att vara förälskad i någon och det var evigheter sedan jag var det men mest saknar jag någon, en man, att göra grejor med och prata med. Det verkar som att jag ska leva ensam ett bra tag nu - det har redan gått 9 månader sedan skilsmässan.

Jag behöver skriva min bok men planerar mest min nästa resa. Det blir till Indien och Oneness University och till min stora glädje följer Dottern med och går Level 1 när jag går Level 2 en andra gång och sedan kan jag visa henne det Indien som jag älskar.

Inga kommentarer: