måndag 2 juni 2008

Ny hemsida och Botaniska Trädgården i Lund


Som Reconnective Healer® och med möjligheten att göra The Reconnection® ansåg jag mig behöva en ny hemsida om denna fantastiska healing frekvens och dess möjligheter så gå in och läs på http://www.reconnective.se/ så kanske det är något för dig med. Jag har faktiskt redan 3 nya The Reconnections® inbokade.

Vill du höra Eric Pearl berätta sin historia i ca 50 minuter så gå in på: http://www.consciousmedianetwork.com/. Du måste registrera dig där men det är enkelt och kostar vad du själv vill betala/donera och att vara med gratis är en valmöjlighet. Väl registrerad så kan du välja på flera fina föreläsare som tex Katie Byron en annan mycket spännande person. Eric Pearls historia är dock något jag rekommenderar dig varmt.


Både igår och idag har jag promenerat i Lunds Botaniska trädgård ett paradis som låter oss stadsbor att komma i kontakt med jorden/naturen och är ett av mina nya favoritställen. Tänk vilka gåvor det finns att njuta av utan något förbehåll. Tack Sverige och Lunds universtitet för denna gåva. Blomman på bilden är en av de miljoner blommor där finns att njuta av.

Inga kommentarer: