söndag 31 augusti 2008

Utslängd och utan nyckel

Vilken helg.. Puh!

Att komprimera sitt boende till 2 rum istället för fyra är tufft över en helg. Men jag lyckades i sista minuten innan hyresgästerna anlände med fulla bilar och alla sina saker, tömma både mitt och Felicias sovrum. Det var inte muntert att lämna nyckeln tyckte Felicia som kände sig utslängd från sitt rum och sin lägenhet men vi har bara 3 nycklar och vi är tre som ska bo här i höst. Så vi fattas en extranyckel - Det måste jag fixa.
På lördagen var det diplomceremoni och Katedralsskolans nybakade IB elever fick diplom och tal efter tre utmanade år. De bjöd på en härlig buffé efteråt. Felicia hade bjudit in sin mor och far, farmor och mormor så vi hade en trevlig stund tillsammans.


Jag är äntligen frisk och har varit kontaktperson till samtliga av mina familjer denna vecka så det har verkligen varit en intensiv helg. Så ikväll får jag gå i säng lite tidigare hoppas jag. Jag tenderar ju att vakna klockan 6 varje morgon nu för tiden.

Inga kommentarer: