onsdag 4 november 2009

9000 besök och landning

Wow, vad många härliga besökare jag haft på min blogg sedan jag startade blogga för 1,5 år sedan.


Idag har jag tagit dagen som den kommer så klockan 10 vaknade jag av stadsvimlet och 10 timmars sömn och tog en långsam dusch innan jag gick ut något sent till mitt möte på Waynes Coffée med Maja. Sedan pysslade jag lite med att ringa och följa upp inför Barskursen på lördag.


Jag har varit kontaktperson och skött inhandlandet av gotter och drycker till Barskursen efter det. Sedan slog jag på stort och skaffade en ny mobil telefon då jag och min gamla Nokia inte samsas så bra på senare tid så nu är jag stolt ägare av en rosa Sony Ericsson C901.


Så här kommer inbjudan till en härlig dag och Access BARS för hela slanten. Jag lovar att det blir skönt, spännande och många skratt så vågar du vara med?

Läs mer om denna kurs på http://www.accessconsciousness.nu/ och varmt välkommen att vara med!!!

Tjingeling

Inga kommentarer: